Przyrost masy mięśniowej

  • Wypróbuj EMS

Przyrost masy mięśniowej jest marzeniem wielu trenujących. Jeżeli jednak tradycyjne ćwiczenia nie przynoszą efektów, mimo że poświęcasz im już długi czas, dobrze jest wypróbować trening EMS. To rewolucyjna metoda, która poprawi stan Twoich mięśni oraz zwiększy masę, rozbudowując klatkę piersiową, nogi i ramiona. Krótki czas treningu pozwoli wyrzeźbić sylwetkę, a także osiągnąć wiele innych korzyści, które nie są możliwe przy tradycyjnych ćwiczeniach.

  • Efekty w krótkim czasie

Elektrostymulacja mięśni, za pomocą elektrod rozmieszczonych na wybranych partiach ciała, umożliwia dotarcie także do głębiej położonych włókien mięśniowych. Proste ćwiczenia, monitorowane przez trenera personalnego oraz urządzenie XBody Actiwave, pozwolą na skuteczniejszy przyrost masy oraz sprawią, że mięśnie będą bardziej widoczne już po 4-6 sesjach!

Zwiększaj masę

Dzięki EMS możesz skutecznie zwiększyć masę mięśniową na wielu partiach swojego ciała. Jedynie 1-2 treningów w tygodniu pozwoli Ci wyglądać bardziej atrakcyjnie i efektownie budować swój wizerunek. Mniej treningów i szybsza rozbudowa masy mięśniowej to podstawowa zaleta EMS.

Przyspieszaj efekty

Efekty osiągane przy pomocy elektrostymulacji, są widoczne szybciej niż w przypadku innych rodzajów ćwiczeń. Pobudzenie mięśni znajdujących się w głębszych partiach ciała sprawia, że są one w większym stopniu angażowane do pracy, a przez to możliwy jest ich szybszy rozrost i modelowanie. Rezultaty widoczne są już po 4 treningach, a przy ich większej liczbie możesz nie poznać swojego ciała!

Unikaj urazów

Bodźce elektryczne wpływają w dużym stopniu na mięśnie, dlatego EMS polecany jest osobom, chcącym je wzmocnić i uwidocznić. Używanie sprzętu jest jednak całkowicie bezpieczne. Mniejsze obciążenie układu mięśniowego i szkieletowego jest możliwe, gdyż intensywność treningu zależy od stymulacji elektrycznej, a nie obciążenia stawów tradycyjnymi ćwiczeniami. Indywidualnie dobrane parametry pomagają w osiągnięciu celu, niwelując przy tym bóle w kręgosłupie, które mogą wynikać z codziennych czynności lub wcześniej doznanych urazów.

Poprawiaj sprawność

Dzięki elektrostymulacji mięśni możemy poprawić ogólną sprawność organizmu oraz wzmocnić wybrane partie ciała. Przyrost mięśni głębokich z pewnością pomoże we wzroście siły i poziomu wytrzymałości. Jeżeli więc zależy Ci nie tylko na prezentowaniu zwiększonej masy mięśniowej, ale i na zwiększeniu siły i mocy, z jaką wykorzystywać będziesz mięśnie, EMS jest idealny dla Ciebie.

krok po kroku - Jak wygląda trening EMS?

EMS 30 minutowy trening!

Nie możesz poświęcić wielu godzin tygodniowo na zajęcia na siłowni? Przyjdź do Beauty Skin Be Fit, by ćwiczyć z awatarem lub trenerem personalnym tylko 1-2 razy w tygodniu!

11

Ustalenie celu

Początkowo ustalamy, jak bardzo chcemy zwiększyć masę mięśniową, a także wybieramy odpowiedni program, który nam w tym pomoże.

22

Pobudzenie mieśni

Podczas programu, mającego na celu zwiększenie masy, bodźce elektryczne doprowadzone są do włókien mięśniowych.

33

Dotarcie do mięśni głębokich

Bodźce wytwarzane przez urządzenie docierają głęboko, pobudzając różne rodzaje mięśni, doprowadzając do ich skurczu oraz ponownej relaksacji o ponad 150 razy częściej niż w przypadku tradycyjnego treningu.

44

Stymulowanie mięśni

Zwiększenie siły skurczów podczas treningu EMS sprawia, że włókna mięśniowe są stymulowane, przez co łatwiej sterować ich wzrostem. Im więcej skurczów, tym większe wzrastanie.

55

Wzrost masy

Każda z grup mięśni brzucha, klatki piersiowej, pleców, ud czy ramion otrzymuje bodźce o innym natężeniu, co powoduje ich jak najlepsze stymulowanie oraz wzrost. Obserwujemy jak mięśnie stają się elastyczne i rozbudowane.

Trening EMS a tradycyjny trening

KryteriaTrening tradycyjnyTrening EMS
Czas pojedyńczego treningu90 min30 min
Optymalna częstotliwość3 – 5 razy w tygodniu1 – 2 razy w tygodniu
Przyrost mięśni głębokichstandardowodo 5 razy szybciej
Utrata wagistandardowodo 3 razy szybciej
Stymulacja wszystkich mięśnirzadkozawsze
Liczba spalonych kalorii400500-1200
Widoczność rezultatówpo 15 – 20 sesjachpo 4 – 6 sesjach
Obciążenie stawówpodwyższoneznikome
Ryzyko kontuzjiwysokiebrak
Trening mięśni grzbietowych / szkieletu mięśniowegotylko wybrane ćwiczeniazawsze

Trening EMS – kluczowe fakty

Poprawa parametrów po 6 tygodniach treningu EMS

+87%
Poprawa sylwetki
+74%
Siła głębokich mięśni tułowia wzrosła o
+30%
Zanotowano wzrost mocy o
+80%
Poprawa sprawności
+108%
Wzrost poziomu wytrzymałości
+88%
Zmniejszenie bólu pleców
Komentarz

Efektywność treningu EMS

Elektrostymulacja mięśni podczas treningu EMS szybko prowadzi do ich rozrostu, zwiększona zostaje wytrzymałość. Już po 4 treningach siła maksymalna wzrasta o 17%. Zauważalna staje się redukcja tkanki tłuszczowej przy jednoczesnej rozbudowie klatki piersiowej, mięśni nóg i ramion. Następuje wyrównywanie niedoskonałości mięśniowych.

Zaskakujące rezultaty

Elektrostymulacja mięśni jest bardziej skuteczna niż tradycyjne treningi. Dzięki niej możesz uzyskać fenomenalną muskulaturę, a także ulepszyć sylwetkę aż o 87%! To rewolucja na rynku, która sprawi, że siła mięśni głębokich Twojego tułowia zwiększy się o 74%. Dzięki temu organizm przystosuje się do rozwoju siłowego, a także poprawi się jego ogólna kondycja.

Komfort i wygoda

Trening EMS jest o wiele bardziej komfortowy od tradycyjnych treningów. Nie musisz ćwiczyć codziennie, wystarczą 1-2 sesje w tygodniu. Już tyle wystarczy, by po 4 tygodniach odnotować wzrost mocy o 30%, a także zwiększyć wytrzymałość nawet o 100%! To bardzo ważne elementy, pozwalające na lepsze kształtowanie naszej masy mięśniowej.

Najczęściej zadawane pytania
  • Czy dzięki EMS szybciej zbuduję masę mięśniową?

    Zdecydowanie, dzięki treningom EMS jest to możliwe. Jest to trening o wiele bardziej efektywny niż tradycyjne formy zajęć fizycznych, dlatego budowanie muskulatury przy jego pomocy będzie przebiegać szybciej. Dzieje się tak ze względu na nieustanne stymulowanie mięśni podczas treningu. Pamiętać jednak należy, że o powiększeniu masy decyduje także poziom hormonów w organizmie, dlatego dobrze jest go kontrolować.

  • Jak często należy ćwiczyć?

    W celu osiągnięcia zaplanowanych efektów, wystarczające jest trenowanie przy pomocy elektrostymulacji maksymalnie 2 razy w tygodniu. Podczas jednej sesji pracuje do 12 partii mięśniowych, pobudzone zostaną także głębsze grupy mięśni. Taka częstotliwość wystarczy do ich stymulowania oraz przyrostu masy.

  • Czy istnieją skutki uboczne?

    Dzięki EMS możliwe jest szybkie powiększenie masy przy mniejszej liczby treningów niż w przypadku tradycyjnych ćwiczeń. Do tej pory nie zaobserwowano skutków ubocznych elektrostymulacji, jest ona całkowicie bezpieczna dla klienta. Podczas ćwiczeń w kamizelce nie obciążasz stawów ani kręgosłupa, tak jak może mieć to miejsce w przypadku pozostałych treningów.

Cennik
ZakresCena
8 treningów999 zł * ***
4 treningi 650 zł
Równoległy trening dla 2 osób - pakiet 8 treningów. 799zł * ** /os.
Równoległy trening dla 2 osób - pakiet 4 treningów585 zł /os.
Strój X-Body do ćwiczeń160 zł
* Karnety ważne przez okres 40 dni.
** Promocja: 8 treningów dla dwóch osób -20%! Ważna do końca września.
*** Promocja: Do każdego pakietu dodajemy jeden trening w prezencie. Ważna do 15 października.