Rewolucja treningowa

  • Elektrostymulacja mięśni

EMS, czyli Electrical Muscle Stimulation, to system wywodzący się z USA, będący prawdziwą innowacją w dążeniu do idealnej sylwetki. Jeśli próbowaliście już różnych form treningu i każda z nich zawodziła, to znak, że czas na wypróbowanie EMS!

  • Metoda treningowa ceniona na świecie

Ta nowatorska forma wykorzystuje elektrostymulację mięśniową, przez co zapewnia całkowitą rewolucję w dotychczasowym programie treningowym. To najbardziej efektywna metoda, zapewniająca nie tylko spalanie czy przyrost mięśni, ale i postępy w rehabilitacji. Doceniają ją nie tylko trenujący w klubach na całym świecie, ale i sportowcy, tacy jak piłkarze (Real Madryt) czy bokserzy (bracia Kliczko).

Trenuj szybciej

Treningi EMS trwają krócej niż tradycyjne zajęcia, jednakże można dzięki nim osiągnąć o wiele lepsze efekty. Pojedynczy trening z wykorzystaniem elektrostymulacji trwa 30 minut. Podczas niego pobudzane są wszystkie problematyczne grupy mięśniowe, a Twoje ciało otrzymuje ponad 150 razy więcej napięć, stymulujących pracę poszczególnych mięśni. Trzy fazy, z jakich składa się EMS: siłowa, cardio oraz rozluźniająca gwarantują intensywność ćwiczeń, przy jednoczesnej relaksacji mięśni.

Przyspiesz efekty

Rezultaty treningów EMS widoczne są już po 4-6 sesjach. To o wiele szybciej niż w przypadku klasycznych treningów. Elektrostymulacja przyspiesza więc osiągnięcie wymarzonych rezultatów, maksymalizując je w jak najkrótszym czasie. Dzięki niej sprawniej osiągniesz swój cel!

Unikaj kontuzji

Forma, jaką jest EMS gwarantuje, że podczas treningu nie nabawisz się kontuzji, uniemożliwiających dalszą pracę nad idealną sylwetką. Specjalnie przygotowany sprzęt oraz ubranie pozwolą na stymulowanie pracy mięśni oraz pobudzanie ich, bez ryzyka odniesienia jakichkolwiek urazów. Inaczej niż w przypadku tradycyjnej formy treningowej, kontuzje nie będą tu więc problemem, a to wszystko dzięki indywidualnie dobieranym parametrom treningu i braku obciążeń układu kostno-szkieletowego.

Chroń stawy

Podczas treningu pobudzone zostaną różne grupy mięśni, co pozwoli na osiągnięcie wymarzonych efektów. Elektrostymulacja nie obciąża przy tym stawów, dzięki czemu jest bezpieczną metodą treningową. Stawy chronione są także dzięki odpowiedniej konstrukcji tych krótkich zajęć: relaksacja po najbardziej intensywnej części pozwala na rozluźnienie i późniejsze utrzymywanie prawidłowej postawy ciała.

krok po kroku - Jak wygląda trening EMS?

Zaledwie 30 minut treningu!

Potrzebujesz dodatkowej motywacji do ćwiczeń? Idealnym rozwiązaniem będzie awatar wyświetlany za pomocą innowacyjnego urządzenia XBody Actiwave! Formuła ćwiczeń i dodatkowa elektrostymulacja mięśni skraca czas treningu i pozwala spalić do 1200 kalorii już podczas jednej sesji z wirtualnym trenerem!

11

Wywiad z trenerem

Podczas którego określamy cel: spalenie tkanki tłuszczowej, utrata wagi, modelowanie ciała, przyrost masy, poprawa wydolności, regeneracja po kontuzjach, zmniejszenie problemu nietrzymania moczu i wiele innych.

22

Załóż wygodny i dopasowany strój

Strój zakładamy na gołe ciało. Elektrody oraz kamizelka umieszczone są dokładnie tak, aby pobudzały nawet do 12 partii mięśniowych jednocześnie. Podczas treningu stymulowane są mięśnie brzucha, ud, pośladków, pleców i ramion.

33

Wybór programu

Podczas treningu EMS zmieniamy bodziec, zamiast grawitacji i ciężaru, pobudzamy mięśnie do pracy poprzez impuls nerwowo mięśniowy. Następuje dużo większe zaangażowanie włókien mięśniowych i dużo szybsze osiągnięcie efektów.

44

Monitorowanie i pomiary

Aktualny program wyświetlany na 15″ ekranie dotykowym pozwala na idealne dopasowanie intensywności treningu do możliwości wydolnościowych organizmu.

55

Wymarzony cel

Intensywny trening elektrostymulujący mięśnie normuje metabolizm. Twoje ciało się zmieni, a Ty szybko pozbędziesz się tkanki tłuszczowej lub rozbudujesz mięśnie w zależności od postawionego celu.

Trening EMS a tradycyjny trening

KryteriaTrening tradycyjnyTrening EMS
Czas pojedyńczego treningu90 min30 min
Optymalna częstotliwość3 – 5 razy w tygodniu1 – 2 razy w tygodniu
Przyrost mięśni głębokichstandardowodo 5 razy szybciej
Utrata wagistandardowodo 3 razy szybciej
Stymulacja wszystkich mięśnirzadkozawsze
Liczba spalonych kalorii400500-1200
Widoczność rezultatówpo 15 – 20 sesjachpo 4 – 6 sesjach
Obciążenie stawówpodwyższoneznikome
Ryzyko kontuzjiwysokiebrak

Trening EMS – kluczowe fakty

Poprawa parametrów po 6 tygodniach treningu EMS

+87%
Poprawa sylwetki
+74%
Wzrost siły mięśni tułowia
+90%
Poprawa jędrności i napięcia skóry
+80%
Poprawa sprawności
+108%
Wzrost poziomu wytrzymałości
+88%
Zmniejszenie bólu pleców
Komentarz

Efektywność treningu EMS

Badania przeprowadzone przez niemieckich specjalistów pokazują, że podczas treningu wzrasta szybkość skurczów mięśni, a sam trening bardziej efektywnie przekłada się na wzrost siły i likwidację tkanki tłuszczowej niż tradycyjne ćwiczenia na siłowni.

Skuteczność elektrostymulacji

Dzięki treningom EMS możesz poprawić zarówno swój wygląd, jak i sprawność i wydolność organizmu. Po 6 tygodniach treningów możesz ulepszyć sylwetkę nawet o 87% , a Twoja sprawność wzrośnie o 80%. To rewolucja w obecnych na rynku programach treningowych, pozwalająca na szybkie osiąganie efektów z jak najlepszą skutecznością. Podczas ćwiczeń EMS masz także możliwość trenowania własnej wytrzymałości.

Komfort osiągany w krótkim czasie

Elektrostymulacja pozwala na szybsze osiąganie efektów niż w przypadku tradycyjnego treningu. Dzięki niej możesz poprawić kondycję, a także zmniejszyć ból, jaki towarzyszy Ci po przebytych urazach lub kontuzjach. Ten rodzaj treningu zapewnia większy  komfort, choć wydaje się bardziej wymagający od innych zajęć.

Trening Ems przyczynia się do polepszenia samopoczucia oraz zwiększenia witalności bez względu na wiek, poprawie ulega metabolizm, przez co w szybkim tempie zauważalny zostaje spadek wagi oraz poprawa napięcia i jędrności skóry.

Chcesz być fit? Zapewni Ci to jeden 30-sto minutowy trening EMS w tygodniu!

Najczęściej zadawane pytania
  • Czy trening jest na pewno bezpieczny?

    Trening, wykorzystujący elektrostymulację jest całkowicie bezpieczny dla klienta. Metoda ta jest z powodzeniem stosowana także przez lekarzy i fizjoterapeutów, nie wyrządzi więc z pewnością negatywnych skutków. Pobudzanie mięśni do pracy podczas treningu, wzmacniane są przez impulsy, co nie jest traktowane przez ciało ludzkie jako niepożądana ingerencja.

  • Kiedy widoczne są efekty?

    Korzyści, jakie osiągniesz dzięki treningom EMS, zauważysz już po 4-6 tygodniach. Poprawa kondycji oraz wytrzymałości zauważalna może być wcześniej niż oczekiwane spalanie tkanki tłuszczowej lub przyrost masy mięśniowej. Już po zaledwie 4 treningach zauważalny będzie wzrost siły i mocy, a kolejne przynosić będą coraz bardziej wyraźne zmiany.

  • Czy EMS jest bolesny?

    Trening EMS jest całkowicie bezbolesny przez co zapewnia pełny komfort trenującym. Niekiedy możliwe jest odczuwanie niewielkiego mrowienia, spowodowanego elektrostymulacją, jest to jednak uczucie przyjemne.

  • Czy istnieją przeciwwskazania do trenowania?

    Istnieje niewiele przeciwwskazań, które uniemożliwiają trenowanie z wykorzystaniem elektrostymulacji. Zaliczamy do nich groźne choroby, np. nowotwory, cukrzycę, zaburzenia krążenia, padaczkę, a także posiadanie rozrusznika serca. Tego typu treningu nie zaleca się także kobietom w ciąży.

Cennik
ZakresCena
8 treningów999 zł * ***
4 treningi 650 zł
Równoległy trening dla 2 osób - pakiet 8 treningów. 799zł * ** /os.
Równoległy trening dla 2 osób - pakiet 4 treningów585 zł /os.
Strój X-Body do ćwiczeń160 zł
* Karnety ważne przez okres 40 dni.
** Promocja: 8 treningów dla dwóch osób -20%! Ważna do końca listopada.
*** Promocja: Do każdego pakietu dodajemy jeden masaż Kobido w prezencie. Ważna do końca listopada.